Inte

Vart de mycke beachvollyboll lir igår inte. Sanden va ju bara tråk. Jag stack hem & åt chips m lilla theo istället, Brorsans pojk. Nej, ja måste verkligen försöka få till att bara äta chips varannan dag för va tror ni ja gör nu med då? - Jo äter chips. Tänk att ja inte e tjockare än vad ja e. Smäller väl till sen & så e ja blockfet.

Varannandag då - Jo vi provar m det.


Ena till de andra så har ja jobbat hela dan idag. Fick tårta av chefen. Vi har helt klart den bästa chefen man kan ha. Enligt min åsiskt alltså. inte för att hon gav oss tårta idag då, just helt allmänt. & Jag har ju haft en del att jämföra m då ja jobbat som timvikarie här & där. Va smörigt de här vart nu då.. Hoppas hoppas bossen läser min blogg. Minst troligt ;)  Ikväll ska ja ialf ska ja lyxa på med gravad lax , mimosasallad & en bärsa till de.

Hade bäst liten keps. Right Lina ? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0