Snart slutar jag jobba...

Haft ett samtal med en brukare på jobbet som berätta att han hade begätt sig till sjöss när han var runt 15 år& jag tyckte det verka skit häftigt och faan vad kul det måste varit, vilken upplevelse säger jag men de kunde inte han påstå att det hade varit för de visade sig att året var 1938 och det var ett hej dundrande krig han fick vara med om.. Faan vad kul säger dumskallen själv, gud vad jag skämdes men visst måtte det ha varit en upplevelse MINST sagt!! aja så kan de gå..

Väntar på mammsen nu som ska komma&plocka upp mig. ska blåsa iväg t Alunda och se på euro vision song contest ikväll, kanske lite rostatbröd& räkor t de=) Ledig imorn oxå, bonus..

Ha en bra tisdags kväll tja tja

Kommentarer
Postat av: vanessa

haha gud va rolgit meddelande fran bjorn, hoho!



snart ska jag saga upp mig.. gulp!



prata tele nan dag?



miss u. love u.

2009-05-13 @ 14:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0