schysst lördag

Jobb 7-1 sen in t stan direkt o möta lina&vovvarna... hitta på jake&johnny i stadsparken,, sola lite sen vek t årsta o spela kubb..... tog bussen t alunda o mötte upp farsan som hade all min packning på hojjen.. han tyckte mina strumpbyxor va lite väl trasiga så jag kunde lika gärna gå utan. haha... pennys i irland har ingen höjdar kvalite direkt men men.. nu e man hemma ialf..fest i kåken här o  eddy  ringde o ville  t hummel ikväll, visste inte ens att de hade öppet. inge hummel för mig ialf. ska upp 6 imorn bitti igen , samma lika måndag.

Lina får besök av robert ikväll=) hoppas ni får trevligt..love u babe...


känner av sommarn nu och de kan inte bli bättre... sov gott...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0