Haft en trevlig helg

Jobbade lördags 7-20 sen fyllde Janne år, så åkte ut till  hans sommarstuga och åt fläskfile med potatissallad=)  Var tydligen bowlan i lördags med så fick en förfrågan på sms om att dra dit av min kompis björn.. så här skrev dåren: Telegram till prinsessan från sagoland önskar en foghammars man .Ska vi låta oss fara till bowlan ikväll frågade han. sant i sak yrkade konungen sitt bifall och klubbade storslaget därmed  till fest, han fick bli hennes gäst om hon så behaga, men sa hon nej skulle han dräpas så hon slapp honom svara.. hahah va fan har man för tokiga kompisar!! men mina jobbarkamrater tyckte de var lika roligt som jag..vart inge av med bowlan,, men i söndags var Janne och jag över till gräsö en sväng&kika sen åt vi buffe på forsmarksvärdshus... trevligt.

jobbat idag på hemtjänsten men bara en kortis 7-12,ska laga bacon&makaroner nu snart..


måste tacka mamma&pappa som hade gjort så fint i min lägenhet när jag kom hem från jobbet i helgen.. TACK SÅ MYCKET=)


Nu går jag bara &väntar på värmen så man kan sola&bada,, men snart borde det väl bli lite varmare kan man ju tycka,, hoppas på det ialf!!

hej hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0