Cyklat runt östhammar

påren fulaste cykeln ever idag, men var så illa tvungen när jag inte hade bil idag på hemtjänsten..

Snart kommer min älskade Vanessa hem...woop woop.. Kommer bli en bra sommar de här tror jag men inget slår -04 med Lina,Tessan&chivone samt alla grabbar vi umgicks med förr.. Saknar den tiden som faan.. Inge bekymmer, man bara gjorde vad som fall en in&hade så jäkla kul. Hände alltid saker!!! Minnena lever ialf kvar.

Vi måste bestämma oss snart vanessa, vart vi ska åka ju.. Mindre än en månad tills du kommer ialf=) Längtar....Här har vi min lilla älskling..haha hon kommer väl skjuta mig för den här bilden men antar att jag kommer få igen.. hon har en&annan MINDRE vackra bilder på mig =)

Nej nu ska jag snart åka ut till Lindersvik..  xxx YOUSOFINE xxx

Kommentarer
Postat av: yvonne söderlund

Hej Gumman. Var det så roligt alla gånger den där sommaren? Jag hoppas att du får en jättebra sommar i år, men jag vill inte ha tillbaka den där sommaren.Hoppas du kommer iväg på nån resa innan sommar schemat börjar! Kram mamma

2009-05-21 @ 09:46:27
Postat av: vanessa

Vi ska ha vaaaaarldens basta sommar :-) jobba arslet av oss men men...

2009-05-21 @ 11:20:33
Postat av: linaa

Ja du pluttan den sommarn är oförglömlig ALLTID i minnet! bästa sommarn ever! hände alltid någe o gjorde de inte de så såg man till att de hände någe.



miss u babe!!

2009-05-28 @ 00:48:25
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0