är så fruktansvärt

UTTRÅKAD!!!!! Blir ju inge bättre av att det e Familjen Bonnier lixom på fyran,enda kanalen jag har som e skaplig..ettan&tvåan kan man ju skicka åt helvete barnkanalen e väl inte heller nå alternativ.

Har suttit och ströläst genom genom bingo reme`rs& blondin bellas bloggar,, eeeh ja  så uttråkad e jag.
Skulle behöva nå värktabletter men har bara tradolan,, så förbannat ont i magen.. ska nog inte äta mer chips men det hade ju kommit nya från estrella så var tvungen att pröva.. sour creme&dill,, köpte även lakrits choklad.. Gick att äta faktiskt...

Imorn kommer min snälla mamma hit med ja,istortsett hela min gardeorob som dom hade tagit hem&hållt på och tvättat åt mig hela helgen=) hon ska även ta med ett par ute stolar som jag kan ha på balkongen& sitta o sola i sen..
åker nog med till alunda imorn tror jag.Jobb tor-sön sen..


Hörs Ha en bra kväll xxx Yousofine xxx




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0