trodde att allt lost sig men

da star man utan boende om en vecka elr 2 bara for att damiens idiot t flickvan e svartsjuk elr liknande.. var inge problem nar helena bodde dar med V men da hade han ju inte flickvan :/ kan kanske bo hos max ett tag men sen da? V vill ialf inte heller bo kvar nar inte jag kan de sa vi ska leta boende sa fort hon kommer hem men att bo 2 i samma rum tjanar ju inte direkt hyresvarden pa och jag star ju redan pa att betala min lgh i sverige sa kan ju inte betala 2 hyror.. far se hur de har gar annars e sista alternativet hemgang vilket vore trakigt da jag har jobb har. e ledig idag och imorn , jobbar igen fredag kvall.. borjar 11.00 ikvall ska jag kanske vara m max och imorn ska jag ga ut pa ikon med en kille som heter bjorn.. som e svensk. annars idag hander val inte mycket.. Damien kommer inte hem forans vid 10 sa det e ju skont. 

Igar kandes allt bara skit, ville nastan bara aka hem men idag kanns det battre. vill att V ska komma tbax. kanner mig lite halv ensam just utan henne. saknar mamma & pappa oxa.  i mandags fyllde min alskade van chivone 22 ar... hoppas du hade en underbar fodelsedag gumman.. har precis fatt mitt pps nummer sa har varit till bank of ireland idag och oppnat ett bankonto. borde fatt lon idag men har ju som sagt inget bankkonto an.. far hamta ut de pa mandag. i tisdags var jag och 4 polacker ute pa stan o dela ut flyers for ikon. jag stod sjalv utanfor universitet och dela ut skiten.. var de trakigaste jag nagonsin gjort tror jag... vad ska man ata idag da tro.. har levt pa mackor, nudlar och soppa sen jag kom forutom i mandags nar ja blev bjuden pa lunch av max. e sa sugen pa kott , pommes och bea sas.. saknar mina lessfat sourcream and onion chips oxa.. men V du tar val med dig de hemma ifran nu va? :) aja ska val ga o handla nu.. xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0