haderian hadera

Var ut pa wricked chicken igar,, bra skum pub.. var jag och bjorn sen typ hippies, punkare... bjorn drog hem vid halv 1 men Max kom ner med sin kusin Brenden sa var med dom.  hur som helst sa nar vi val skulle ga hem fran wricked chicken sa var alla manniskor redan utanfor och stod och tok rojde pa gatan.. var som varsta ravet typ, stod nog inte ratt till i de flestas huvuden dar o polisen kom sa vi drog hem.. men hade bra kul enda.. e hemma hos Max nu och vantar pa att han ska komma tbax fran affarn.. ska gora bolognaise.. sedan i onsdags har jag levt pa 1 euro,, haha helt sjukt.. har funkat pa nagot markligt vis enda... far val min lon pa onsdag men de har m boende fragan verkar inte losa sig.. V har kommit hem nu.. kanns bra.. imorn st pt day :) ska prata med dom pa jobbet idag om hur jag ska gora.. kommer nog kanske hem snart :/ far uppdatera om allt senare

Kommentarer
Postat av: yvonne söderlund

Tack för Morsdags hälsningen om den också var i ganska god tid, men jag tar den som ett födelsedagsgrattis. Synd med boendet. Kan du inte få nåt tips av dom du jobbar hos?Här regnar det nu , så kanske det försvinner lite snö. Pappa är i Sundsvall i dag och ska till Härnösand i morgon, så jag är gräsänka.Bra med bloggen så vi kan ha lite kontakt. Hur intressant är den här Max då?Från din nyfikna Mamma . Stor kram

2009-03-16 @ 18:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0