......................

Hade hemlangtan for ett tag sen men nu vill jag verkligen inte hem!! Har ju lart kanna en hel del schyssta manniskor.. de flesta tycker jag ger upp for latt men vet tametusan inte hur jag ska gora med boende..  Pappa har ialf bokat min biljett hem nu sa e pa g t swe nasta vecka :( Kommer sakna speciellt 2 manniskor sjukt mycket.. far val aka tbax o halsa pa lite da och da om inte annat.. kanns lite jobbigt allt...  igar var vi pa var local pub reddan.. lill killen va dar :) ska ner dit om en timme igen.. final match i Rugby.. ireland - wales.. kommer bli ett hej dundrande drag sen ska vi ut till ett hotell ikvall o fira vanessas kompis mimis 21st birthday!! studsit. hors sen ....

Kommentarer
Postat av: linaa

när kommer du hem? puss

2009-03-21 @ 20:29:34
URL: http://linaabjornemalm.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0