då var man hemma igen då...

från vårväder hem till snö e ju inte nått som ligger högst på listan för mig men vad gör man?!! Kom ju hem i bra tid för jobb i varjefall, Chefen ringde mig idag och fråga om jag ville hoppa pa ett vik för en som är sjukskriven.. vart så glad, inte för att de var för någon längre period men de kan ju alltid förlängas de vet man ju aldrig.. åkte ju till Irland för att de var så lite jobb här men e ju nästan större kris i limerick än här.. hade världens tur att jag fick ett jobb alltså, även fast de inte va de roligaste så var de en erfarenhet..  engelskan har blivit betydligt mycket bättre dessutom på alla mina resor jag beger mig iväg på.. vilket bara e positivt. har glömt min usb- laddare t kameran i irland + min älskade hårklämma, illa. Planen just nu e ialf och vara hemma i sverige tills efter sommarn.. men sen?? Vanessa och jag funderar på en sista lång tripp.. typ t usa för sen e vi båda sugna på och börja plugga om man ska bli något annat än undersköterksa. vill ju verkligen bli polis men har historia ja måste plugga innan jag kan söka.. har ju svenska b och samhäll som e ett krav. trivs visserligen som timvikarie då jag kan "göra lite som jag vill" t,ex ut och resa hit och dit, känner att jag inte vill bli fast någonstans än.. vet inte ens om jag vill leva mitt liv i Sverige.. vet inte mycke ja , men lika gla för de e ja :)


Idag ska jag jobba natt även imorgon.. Väntar på Janne nu, han ska komma hit o försöka få fart på tv:n helt värdelöst och
sitta i en lght utan tv. jaja talk soon här har vi ligan från irland.. max helena colm o jag.. bara älskade Vanessa som saknas.. miss u babe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0