ar uttrakad

vet varken ut elr in vad ja ska ta mig for nar vanessa & damien jobbar, har varit o bestallt tid for nagelforlagning ida.. ska dit pa lordag kl4.. e ute o gar valdigt mycket har vilket e bra.. trist pa ett vis att jag jobbart natt o vanessa jobbar dag men detta jobb e ju bara temporart sa ja far in pengar men sag att dom behovde personal pa o connors sa dar kanske man kunde jobba pa dagarna o servera annars.. ikvall e det torsdag och det e typ som lill lordag i sverige fast grymt mycket mer folk e ute.. planen var att vi skulle ga ut for vanessa va ledig imorn men sjalvklart ska ja jobba och antar att jag far jobba hela helgen m,, dom uttnyttjar val dom nyanstallda t max m bara ruttna arbetstider. imorn e de klips of honor som galler.. bussen gar 9.30 , ska lagga upp bilder fran dar sen.. i mandags var vi pa reddins som ja skrev och vi traffa en skit gullig kille som j0obba dar.. kan val inte vara mer an 18 men han kan gott o val fa bli min kompis nasta vecka tycker jag haha :) Ahh vill inte att V ska aka men hon har ju inte varit hemma pa over 5 manader sa kanske borjar bli dags med en svang hem. hon ska boka biljett hem imorn :( hade inte sa mycket o skriva idag men var ju som sagt mest uttrakad.. bye


sag forresten slumdog millionaire pa bio igar.. grina hela slutet.. tvar bra film.. se den...

Kommentarer
Postat av: linaa

Miss u babe! o grattis grattis t jobb!

2009-03-05 @ 19:40:24
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0