Ar sa glad att allt lost sig

Shit vilken tur jag oftast har... har varit sa bekymrad & trott att jag varit tvungen att aka hem med Vanessa da jag varken haft na jobb & elr pengar typ, dela ut mina cv:n i mandags och redan efter 5 minuter ringer En kille vid namn Brian fran en popular nattklubb Ikon som vi var pa forsta dagen jag kom hit. Han sa jag har last ditt cv och vill att du kommer hit & borjar jobba 9.30 imorn.. Perfekt.. stod dar 9.30 pa morgonen och vanta ,fick sedan reda pa att det var 9.30 pa kvallen ja skulle va dar.. haha stod dar som en nord men gick ju tbax pa kvallen och de visade mig runt och slappte av mig vid 2 tjejer i Garderoben.. trodde jag skulle plocka glas elr liknande men har nu fatt jobb i garderoben vilket e battre tycker jag. Har skaffat pps nummer ida,vart lite krongligt med de da jag inte har en adress, men de gick bra sa om 7-10 dagar ska dom skicka ut de och da kan ja sen oppna ett bankkonto sa jag far in lon. har skrivt pa kontrakt idag med Ikon ,ska jobba nasta gang imorn kvall.. Far lon varje vecka sa till en borjan e dom schyssta o betalr ut kontant da jag inte har na bankonto an.. hoppas bara ja inte kommer fa jobba varje fredag & lordag men vad gor man . maste ju jobba sa mycket jag kan . Har borjat kanna lite folk nu har dessutom sa kommer nog ga bra nar Vanessa aker hem pa sondag elr mandag.. I mandags var vi ut pa en lokal pub som kallas reddins,var valdigt trevligt.. hakade sedan pa en aldre karl t 2 andra pubar i sma gatuhorn som vi inte ens hade nagon aning om att det var pubar,, men det e ju pubar overallt har :)

ikvall ska nog jag & vanessa ga pa bio.. take care XxX YOUSOFINE xXx


Vanessa , Sharon, jag  Tara , maired och Ciara pa flannerys

Kommentarer
Postat av: linaa

Grattis gumman vad kul att höra!!

2009-03-04 @ 17:19:21
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0