ar nere pa stan

sitter just nu pa ett internetcafe nere pa stan.. har varit sjalv hemma hela dagen da Vanessa&Damin jobbar till 17.00... gick upp runt halv 11,duscha , diska IGEN, fattar inte hur vi 3 kan anvanda sa mycket glas men uppenbarligen sa tar vi nya hela tiden.. Gick ner pa stan.. kopiera upp mina CV:N och gick till Metor och skaffa mig ett irlandsknummer ifall jag far na jobb sa maste dom ju kunna na mig pa de. Satt sa fort vanessa kommer hem nu sa ska vi ga runt till alla pubar och dela ut de.. har aven sokt ett jobb dar dom sokte svensktalande till deras foretag, vet inte riktigt vad de innebar men sitta och snacka i telefonen ialf. Vanessa aker hem pa mandag och jag tror att har ja inte hittat na jobb tillsdess sa hakar jag nog pa hem.. far se.. i lordags var vi pa flannerys igen, sedan gick vi till en nattklubb som heter angelin.. varsta ranet att komma in dar.. 15 jalva euro vilket typ e 180kr, vet inte riktigt vad kursen ligger pa men. var sjukt mycket folk. irland vann rugby matchen sa kan ju bero pa de. maste beratta om ett gang, typ krimenellt gang som alla ska akta sig for har.. de kallas Nackers och dom bor typ i husvagnar ute pa vischan , klar sig som slampor o ligger med sina brorsor typ.. anyway polisen kan inte heller gora nagot heller typ.. men sa efter vi hade varit pa angelina sa akte vi till supermax for o kopa hamburgare och val dar inne var de 2 nackers brudar som stod & skrek pa oss , ja hajja inte vad dom sa men Fiona beratta att dom hade sagt nar vi kommer ut sa nitar vi dom dar tjejerna :/ helt sjuka sa vi tog taxi hem darifran.. kanner mig sa stressad m jobb o att pengarna kommer ta slut da allt e sa sjuk dyrt har men vad ska man gora.  pa fredag ska vi alf aka till klips of honor... hur fint som helst. har ju inte sett nagot av irland direkt sa kanner att ja vill gora de. undra vad man ska gora ikvall da.. jag vill ju lara kanna folk om jag ska stanna har och alla e pa puben ,, alltsa hela dagarna sitter alla pa pubarna, de agnar typ sina liv till de. far se vad vi hittar pa.. hander inte sa mycket forutom att ja maste soka jobb hela tiden.. aja ska logga sa hade bra.. XxX Jossan XxX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0