antligen fatt lon

sa nu ska jag fixa mina naglar och kan antligen saga upp mig fran jobbet.. ville fa betalt innan jag gor de.. hoppas verkligen jag bara kan fa ga an att behova jobba en till vecka elr liknande.. har ju inte hunnit sett ett dugg av irland istortsett da jag fatt jobba varje helg + st patricks day o allt.. har iofs varit sjuk nu i ett par dagar oxa.. borjar val bli lite battre.. solen skiner.. har gjort det i 3 dagar snart.. varsta sommarvadret.. horde att de var tok mycke sno hemma.. inte ett dugg avundsjuk.  Max kommer  over runt 5 sen ska vi ut ikvall.. :) kommer val hem i nasta vecka antagligen om inte natt utover forvantan skulle sla in vilket e minst troligt. tusen Grattis mamma pa 56 ars dagen imorn mamma.. sjalv har man namnsdag idag :) talk soon

Kommentarer
Postat av: Brorsan

Hej syrran!

Grattis på namnsdagen.

Har följt dig lite till och från här på bloggen. Hoppas att du har det bra. Ser fram emot att se dig igen när du kommer hem.

Ha det!

2009-03-19 @ 16:16:16
Postat av: linaa

ses när du kommer hem :) puss<3

2009-03-19 @ 22:06:00
URL: http://linaabjornemalm.blogg.
Postat av: yvonne söderlund

Stort Grattis på namnsdagen och Välkommen hem.Här är väldigt fint vårväder idag. Mamma

2009-03-20 @ 15:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0