Vad händer egentligen

Gick och la mig , ja vad kan klockan ha varit 00.30 igår i runda slängar och kan inte minnas att jag sovit ett dugg. Har vridit och vänt på mig hela tiden . Höger sida , vänster sida ,rak lång osv. mått tok illa dessutom o känner mig helt snurrig fortfarande men när jag väl kolla på klockan då var hon 7 så kommer va helt slut ikväll på jobbet.

Satt och läste lite själv vad jag hade skrivit och det lät säkert lite lustigt de där med Leva livet i Limerick.. det e ju typ som jag skulle ta mig till uppsala och leva livet haha menade mer elr mindre att det e ju en helt annan miljö än vad man själv är van vid så det finns ju mycket mer att se och upptäcka ;) Hur som helst fick jag lönebesked nyss , var så glad att få pengar då jag varit pank typ sista dagarna men hoppa ju inte i taket när jag såg de precis heller. visste att jag inte hade jobbat så mycket men trodde inte de va så lite. Kommer precis ha råd med hyra typ.. Mat kan man ju glömma ialf ;) Tur att man fyller snart så då står pengar högt på listan . Vanessa och jag på marinan i Egypten , vill tbax=/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0