True blood

Dagen börja helt ok.. var hemma hos Jake och slappa. Kolla på flera avsnitt av true blood.. knepig men grymt bra serie. Sedan kom Jake på att vi skulle åka upp och glo i Ramhällsgruvorna vet inte vad vi skulle dit och göra men var där och vandra mitt ute i ingenstans sen kom jag på att de fanns ett spökhus som vi brukade vara ute och glo på när man var mindre så vi åkte dit och när vi kom till avfarten till den lille småväg vi skulle åka in på stod de stod de världens skruttigaste jeep, hur skitig som helst och rutan var krossad. Såg ut som bilen inte var körd på evigheter. hur som helst körde vi vidare. kom knappt fram på vägen för den var så spårig men till slut kom vi till ett hus SPÖKHUSET.. spooky... Jag vågade inte gå in men Jake gjorde de och lös med laser penna o fjanta sig.. åkte lika fort därifrån för de var faktiskt skrämmande men det underligaste av allt var när vi kom ut på vägen igen så var den där jeepen som stod där , jaa den var inte där längre.. hur märkligt som helst.. Kör nuu köör för faaan skriker jake i framsätet haha aja men det var lite läbbigt. Beställde pizza när vi kom till Alunda och åkte sen in till uppsala och gick på systemet.. passa samtidigt på och hälsa på Johnny och lille Liam i Årsta. Måste även berätta en helt sjuk grej.. igår tog jag ut pengar från mitt bankomat kort och hade precis pengar kvar till hyran men idag när jag skulle kolla så var hälften av pengarna borta utan att det har dragits något eftersom jag har jämfört med båda kontouttragen.. Fucking fuck har hänt?!!  Jag som redan inte hade ett öre över att leva på denna månad.. Så nu har syrran fått fört över pengar så att hyran ska kunna dras på måndag och ja måste åka in till uppsala och ta ut mina sista pengar på mitt sparkonto för att kunna ge henne.... Jävla bekymmer man har.. Pengar e inte allt säger dom.. vette fan om jag kan hålla med om de. aja får ringa banken och kika läget på måndag. Nu har jag ialf kommit hem till Östhammar och varvar ner med en öl.. Imorn ska jag jobba sen bär de iväg till Enköpingsborna på middag med Lina.. var ett jäkla tag sedan man träffade dom. och på Söndag får jag besök från skövde =)  yes yes sparris & bollar... haha en bra fredag med er 

Puss tja

YouSoFine


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0