Sjukling

Ja jag får väl säga samma sak som Chivone , hakar på trenden de här med bloggandet även fast jag inte förstår ett dugg av det än. Inte för att de började nå vidare värst , hade skrivit ett hyfsat långt inlägg och skulle sedan promt förhandsgranska de och hajja inte sedan vart jag skulle klicka men vips så var allt borta.. Fantastiskt! Bara och börja om ba men lika glad för det e jag ;) Nu e jag hemma hos föräldrarna i Alunda och kurerar mig, trodde jag fått influensa i början av veckan men kände mig sedan bättre o bestämde för att vika in till uppsala och bowla med min kära vän jake, vilket vi gjorde. hade bokat bana mllan 23-24. Jake o jag e väl jämnlika vad gäller våra bowlingkunskaper bara att jag anser mig vara snäppet bättre ;) jäkligt kul e det i varje fall. Efter de så vart vi sugna på bj och taxi från bowlaget dit, palla inte gå men de var sån sjuhelskottas kö så de var bara för taxi chaffisen och blåsa vidare till people. Väl där inne slarva ja bort jake så var med Lovriq i princip hela kvällen innan jake o jag tog svart taxi hem t alunda för 300 spänn ;) galen &grym kväll men blidde så dålig efter att jag bara legat i 2 dygn med feber och förkylning. ack ack. Och de här värdet då, de mörka ,gråa , kalla , trista irriterande piss vädret blir jag tokig på . Vinter deppression kan man ju lugnt säga att jag har. måste ha sol för och må bra så dags för en tripp snart igen kanske. Typ på sportlovet då fyller jag 21 dessutom :) Börjar bli gammal elr inte, känns som jag fortfarande e 14 och lever väl därefter ialf ;)  dags och vika i nattmössan nu o hoppas på att man mår bättre imorn. god natt take care

Kommentarer
Postat av: linaa

Ja alla hänger vi med trenden o hoppas på att bli en blondinbella haha eller INTE!

Ringer dig efter jobbet puss!

2009-01-26 @ 11:38:04
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0