Nyss slutat Jobba

Hey there ho there hello there !!!! Då har jag slutat jobba då . Ruggigt halt det e här ute, skulle gå ner för en liten backe och halka bakåt så det kändes som mitt huve var nere vid fötterna men på något underligt vis lyckades jag ta mig upp igen men de pinsamma var att ett gäng tonårspojkar såg de och inte kunde hålla sig för skratt och utan att jag tänkte på vad jag sa flög tyst med er småpojkar ur min mun och de tyckte dem var ännu roligare,, gud vad jag skämdes. Tyst med er små pojkar haha va?!!  Nu kollar jah på Victoria Silverstedt my perfect life och äter chips ;)

Vad jag har blivit mammig på sista tiden då.. Förr ville jag aldrig vara hemma óch strunta i precis allt dom sa bara stack och var borta hur som helst. Tänk att jag sa jag drar till Gimo en sväng men i själva verket stack till spanien en vecka. Varken skolan elr någon visste var vi var ;) Men nu vill jag bara vara hemma i Alunda istället för här..fast dom tycker nog det e skönt att ja flyttat o slippa alla mina bravader. Roligt man har haft i sina dar endå . Jake ringde precis , kanske ska bowla i helgen igen.. får se jobbar lördag och på lördag kväll e de tänkt att jag ska åka o hälsa på tessan i hennes nya lägenhet i Gottsunda och äta tacos. ska bli trevligt om de nu blir av. Saknar min lilla missa Sahara som jag hade kanske 3 veckor.  Jag e nog lite för impulsiv när de gäller saker. Var ju aldrig hemma typ så hälften av tiden var katten hos morsan så resultera i att jag fick ge bort henne =( men det var ett litet sällskap ialf Såå söt hon e. . . .Rätt kul de här med blogg endå. Trodde ja inte skulle ha ett dugg att skriva om men när man väl börjar dyker de bara upp saker & ting.Nu e de dags o sova..  tjingis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0