Löshår uttaget

Äntligen så har jag fått ur mitt löshår. Vilket bekymmer det har varit och inte veta om jag skulle bli tvungen att gå till frissan för det elr inte men blev mycket billigare och ta saken i egna händerÄntligen av jag fått ur mitt löshår men med mycke bekymmer. Har suttit med en tång och på må fått knipsat till när jag trott jag varit rätt på dessa microringar och det var ju inte några microringar heller men till sist fick jag ut allt :) känns skönt nu att håret verkligen känns rent efter man duschat. Nog om de. Nu börjar man känna sig som människa igen. har gått med farsans helly hansen träningströja o en filt runt midjan i snart 3 dygn men nu har jag frisk skrivit mig till jobbet och ska jobba imorn kväll.. Har även tagit mig hem till Östhammar nu. Ska kolla på när Emma fick sin Magnus ikväll på tv och grina en skvätt tror jag;)  Jag själv saknar en människa så oerhört mycket men vet inte varför. det sägs att de blir lättare med tiden vilket jah kan hålla med om men vet inte om jag vill vara utan denna person heller.. jaja de får väl visa sig. Känner mig så jäkla ensam det e de värsta då jag har alla mina vänner på andra orter, de flesta även utomlands. Vanessa kommer troligvis hem i feb  ångrar mig lite lätt att jag inte stanna med henne i Irland utan var tvungen att dra hem till en nerrökt allmänt trist lägenhet på ulrikeberg  i östhammar när jag kunde varit i limerick och levt livet. men man har ju fortfarande chansen . Chivone ska jag dra o hälsa på snart miss u so much ..

jaja nu ska jag dra till en vän innan de blir för sent.. hade bäst liten keps // Yousofine



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0