Längtar.....

Tills ikväll ;) Jag & Lina ska bli bjudna på middag av 2 vänner från Enköping... synd bara att han sålt limon, var bra kul och festa i den på väg till People för ett tag sen :) Men dom brukar kunna hitta på änna galenskaper efter den andra så ser verkligen fram emot kvällen och bäst utav allt är att man känner sig som en liten primadonna.. Typ som sällskaps damer haha gillart..  Kvällen kommer ialf börja med middag på Värmlandskällarn , minns sista gången jag var där med Micke.. Han ringde mig, kom in till Uppsala så käkar vi en pizza. okey slängde på mig jackan och vek in.. när jag väl kom fram så sa han jag har bokat bord på ett annat ställe, värmlandskällarn och inte kom jag ihåg att jag hade en Alunda ibf inne- bandy utsliten tröja på mig.. haha då fick man skämmas men slet av mig den och fick sitta och huttra i linne under hela middagen så ikväll ska jag tänka på vad jag tar på mig ;) Efter middagen ikväll så har dom bokat bord på flustret.. jag tror inte jag kommer att komma in men Micke sa att brukar de inte ALLTID lösa sig när ni e med oss och de brukar de faktiskt så hoppas :)  Är hemma på lunch nu .. åt en torr skink snitzel med en ej färdigkokt potatis Yammii.. maten ikväll blir väl bättre antar jag hehe..  Inatt för övrigt klockan 04.30 bankar det nå jävla dårar på  min dörr, och dem gav sig inte & jag hade inga kläder på mig så gav fan i och öppna men sen sluta de ialf och efter de kunde jag ju såklart inte sova innan jag skulle iväg till jobbet.. e sååå trött nu bara för de.. Det måste ju vara någon som bor i huset mitt eftersom annars stängs ju porten vid 9.. men vad vet ja kanske öppnar vid 04.30 igen hehe.. måste tbax till jobbet nu sen blir det 20 över 6 bussen in till staden från Alunda.. woop woop Lina och jag Haha Lina kommer döda mig för den här bilden men den e ju egentligen värrepå mig för att det var min plufs sommar.. har gått ner 10 kg sen dess haha jag jävlas lite Lina bara pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0