Håller på och städar . . .

Idag sov jag nog till 1 tror jag.. fattar inte hur jag kan sova så länge , måste lära mig o gå upp i tid. man blir så slö av och bara ligga.. men sedan innan ja skulle börja städa bestämde jag mig för att jag skulle gå ut på promenad i östhammar.. gick förbi frösan sen centrum o tbax de gav mig ork till att stor städa lägenheten.. har diskat , dammsugit, moppat golv för första gången sen ja flytta in haha så nu e de tipp topp. värdelöst att de bara vara i några dagar så ser de lika dant ut igen men ska försöka hålla efter lite bättre. Såg på en anställnings tavla när jag var ute o gick idag att de var friskis och svettis klockan halv 8 och vart lite sugen men jag får väl berätta sen om jag kom iväg elr inte.. känns lite trist o dra själv.


Lina ringde nyss , kanske ska åka o hälsa på henne imorn efter jobbet o alla små hundarnaWilda tilda & smilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0