En snurr till tandläkarn

Idag har jag jobbat från 7 - 15.30 sedan ringde jag tandläkaren och bad om att få en ny tid då jag var sjuk när jag skulle dit sist.. Hade tur att dom hade en tid vid 16 men fick köra som en tok från Östhammar till Alunda för att hinna , kom försent hur som helst men nu e 2 hål lagna och jag själv e typ förlamad från halva läppen upp till högra öronsnibben.. Får inte äta föräns bedövningen har släppt och bara för de så e man ju vara hungrig. Funderar på och beställa pizza sen.. Var förbi Lina en sväng och hälsa på vovvarna...dom e så söta. Passar på och tvättar när man endå e hos föräldrarna. Har tvättat en gång i den dära kollektiv tvättmaskin på ulrikeberg.. usch vad jag inte gillar de.. springa ner för att hålla koll på tiden,, nää inte klart upp igen osv.. nej då e de skönare och tvätta här ;) Klockan e bara 5.. Jake slutar inte föräns halv 11 tror jag. ska hem till han och glo på en massa filmer , nya filmer han har laddat ner. . . Hade bra frozt Tja



YOUSOFINE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0