Städar

Jossan håller på och städar upp efter helgens fylleslag. . . Känner äntligen att jag fått ordning på lägenheten och tycker det e kul att pyssla och hålla efter fint men nu ska man flytta för ett tag fram över =/ 


Detta händer sportlovsveckan
17/2 Jobbar natt på kobben
18/2 börja packa till Irland
19/2 Jobbar eftermiddag på kobben
20/2 Fira mig med mina vänner
21/2 Jobba kväll på hemtjänsten ,kanske bowlan sedan
22/2 Fira mig i Alunda med familjen
23/2 21 år =)



Fan vad värdelöst och uttråkande det e att bara gå hemma, ja vill att det ska hända nått hela tiden , hellre stressar ja fan ihjäl mig än tråkar ihjäl mig.... Min vännina Jossan har förlovat sig med sin grabb Thomas så glad för din skull gumman ska du veta =) undra när man själv kommer förlova sig ??!! Har ju sagt att jag aldrig ska gifta mig , blir ju bara ännu mer problem om man går skilda vägar. Skulle kunna tänka mig de endast för själva festen. men man ska väl aldrig säga aldrig.. kanske ändrar sig när man blir äldre.

Ähh nu ska jag göra mat sen lägga mig o vila en stund så jaa orkar vara uppe hela natten tja tja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0