Slut som fan

Har jobbat 6 dagar i sträck nu och en dag var från 7-21.30. lite halv jobbigt men måste jobba uta ba helvevte för o ha en bra budget i Irland.. Shit Vanessa sägert t mig nu att hon ska dra hem en vecka i mitten på mars & då har ju jag just kommit t Irland istortsett så då ska ja bo m en irländare vid namn Damien all by my self =/ jaja. Fick jätte bra arbets intyg på engelska av mina 2 chefer idag.. blev så glad!!! Såå nu hoppas ja bara på o få nå jobb fort som bara den där nere. Längtar längtar... Vanessa & damien bor bara i 2:a så de kommer bli lite trångt men då kom ja på att en kille ja träffa sista dagen när jag var i Irland  som sa att det var lugnt att ja bodde hos han om ja skulle komma ner igen men Vanessa berätta nu att han var sjuk i huvet, knarka och tog av sig tröjan & knöt den runt midjan på nattklubbarna så han kan du fan inte bo med haha.. Så får väl trängas till en början tills man kanske hittar nå eget. Alla hjärtans skit dag idag med.. nerrå men har fått en sjujäkla massa mess men blir väl inge firande direkt. elr joo ikväll e det fest, jake kommer hit till 7-8.
Ikväll kör vi rätt ut ,full fart studs fest 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0