Sliten idag

Kvällen blev inte riktigt som vi hade tänkt oss igår.. Hoppa det där med Värmlandskällarn och åt på flustret istället.. Väldigt trevligt.. Åt hängmörd biff med bearnaisesås & pommes. Kom sedan in ett stort sällskap , vissa från Alunda och en del norrmän.. dom förde ett jädrans liv vilket liva upp stämningen.. spexa med kondomer över skallen , strippa och jag blev uppdragen av en norrman som tog serpentiner i sin trut och jag hade den andra serpentin ändan i min, vilket resultera i att han glufsa i sig de där pappers biten hej vilt och till slut hade vi läppar mot läppar uahh jaja lite skoj får man väl tåla. Var väl på Flustret till 12 och dansa lite innan vi sen åkte till Bluemoon bar... tråkig kväll egentligen men trevligt.Märkligt att jag mår så jäkla dåligt idag bara... var ju hyfsad städad igår och drack varannan vatten för att inte bli så full och slippa må så här idag =/ men inte hjälpte de heller.. Drog från bmb runt kvart i 2 kanske, vet inte riktigt vad klockan var  för att ta nattbuss hem..men blev svarttaxi till slut för micke och rikard ringde lina och skulle promt med till alunda ,fattar då fan inte varför.. jag fick ialf en dubbelsäng för mig själv , somna med alla kläder på , även halsduk ;)  & resten Lina , micke & Rickard sov på soffan.. hoppas du hade trevligt Lina ;) Vad jag fick höra hade du ont i röven dagen efter men det var väl av andra orsaker än vad de kan låta som haha :) låg lite tokigt sas de haha  Vakna väl vid 9 av att micke höll på och jävlades , hällde vatten på mig och skrek och liva när jag mådde som sämst  och var väl inte så trevlig på morgonkvisten där heller så han sa att jag var miss evil och en allmänt argsint tjej .. hehe kan kanske stämma , inte alltid men -, drog och käka pizza på alunda gossen sen kom en äldre herre och hämta micke och Rickard . nu e jag hos mamma och pappa... ska till jake om ett tag och kolla på beck-skarpt läge.. Börjar klockan 21.00 på tv4...  Måste bara lägga upp en bild från igår endast för och visa hur hemsk den e.. ser ut som jag hade glömt borsta håret usch jaa hade bra

Kommentarer
Postat av: Chivone

duktig du va då,varannan vatten & allt;)

2009-02-01 @ 17:48:16
Postat av: linaa

tack för en underbar kväll igår!

2009-02-01 @ 21:59:15
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/
Postat av: linaa

kolla min blogg du har ett inlägg till dig att läsa ;) haha hämnden är ljuv=P

2009-02-02 @ 23:00:53
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0