Skruvad kväll

Igår var jag & jake på bowlan i Östhammar.. var väl helt ok men runt 1 tiden bestämde jag mig för att gå hem. Själv!! Men när jag vaknar på morgonen blir jag mäkta förvånad då jag visste att ja gått hem själv men en snubbe ligger i min säng och en annan ligger på soffan. Får förmig att d måste va Jake som ligger på soffan så frågar honom vem fan det e som ligger bredvid mig men då upptäcker jag att det var Jake som låg next to me för det var en gammalklass polare nicke som låg på soffan haha vilken chock jag fick. Tydligen så hade nattbussen gått och grannen hade fest så porten stod öppen & jag hade som vanligt glömt & låsa dörren =/ Jake berätta även att de hade kommit in en långhårig kille i natt o fråga om de var här festen var eeh nää så han vände på klacken o gick. Undra vem det nu var, ska nog försöka komma ihåg o låsa hädanefter =) Har jobba kväll på hemtjänsten idag med min 47årige kompanjon Magnus.. störtskön karl. Nu äter jag chips & dipp o kollar på bert. Inte visste ja att fantomen var glasögonorm haha




Jaja take care XXX yousofine XXX


JAKOB & JAG

Kommentarer
Postat av: linaa

haha hjärtevän du måste låsa dörren. kul om de hade legat 2 främmande människor där. haha

2009-02-16 @ 10:11:57
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0