Skit dag

Sov till 1 idag, försökte sova längre men de gick inte. Skulle nog behöva vila en timme till nu innan jag ska iväg och jobba natt men får se hur de blir med de.. Sen idag har jag suttit och åkt fram och tbax från Alunda - uppsala - östhammar endast för att föra över pengar då jag fortfarande ligger minus på kontot.. hann inte ens äta något så när jag kom hem åkte jag till Super coop ;) föroch köpa något att äta... åhh vad gott de ska bli men uppenbarlien så har inte jag lärt mig min nya micro så full fart på grill gjorde susen för att locket man brukar ha på för att skydda micron skulle smälta men på nå knepigt vis vart inte maten varm så har nu ätit en pissljummen laxbit med potatisgratäng... fundera sen att ja skulle glo på tv för de finns då inte mycket mer att göra här ute men igår drog jag ut en startkabel för att kunna se på dvd och nu har tv:n pajja oxå.. Får ingen bild så japp här sitter man nu. Kan fan lika gärna gå och börja arbeta nu känns de som.. piss dag.. Tänkte skriva en massa mer men e så frustrerad på att inget funkar som de ska så sätter stopp där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0