Ska ut på promenad snart

igår måste ja väl ha varit ruggigt uttråkad då jag bestämde för att kopiera hela vår resa från Irland och Egypten på va´nessas resdagbok.. var drygt 10 bra långa inlägg som jag satt och kopiera och la in en efter en här på bloggen men varför?? kunde ju lika gä´rna skrivit webbadressen ifall någon var intresserad av att läsa våran tripp så idag tog jag bort alla inlägg som tog mig hela kvällen att lägga in igår haha sjuk jag e.. http://resdagboken.se sök på vanessa85 england, irland och sen .. där har hon skrivit om alla galenskaper vi var med om när vi stack på vind förvåg elr vad de nu heter ;) & hade ingen aning vart vi skulle elr boende... var borta en månad och det var de roligaste jag någonsin gjort. Hade inte ens koll på vad klockan var då vi inte hade någon och dessvärre ingen mobil. vi fick kika ut genom fönstret och om muslimerna satt ock käka var klockan 6,, det var ramadam den månaden vilket hjälpte oss lite med tiden hehe ..


Idag e jag skit trött , ska ta mig ut på en promenad idag , ladda mobilkortet oxå för e nyfiken på vad försökringsbolaget har sagt till Janne om stugan. Hoppas det e postivit för han. Bara tisdag idag med,, värdelöst . Vill att det ska vara helg jämt. imorn ska jag jobba natt. har egentligen sagt ifrån mig nätter då jag blir hel korkad fram mot morgonen, känner mig nästan som bakfull och vet varken ut elr in , då e man trött men nu när de e lite med jobb så får jag väl ta allt jag kan få. aja ska man pallra sig iväg nu då take care XXX Yousofine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0