Nu e det bestämt....

Det blir flytt til Irland och det är den 27 februari... över lycklig. Har pratat med Mor min om det och hon har nu sagt att hon avböjjer att lägga sig i mina impulsiva påhitt ;) Trodde hon skull ebli lack men ,vad ska hon göra. Jag bestämmer ju själv över mitt liv. Lägenheten har jag kvar då uppsägningstiden endå e på 3 månader och första svängen blir jag inte borta längre än så då ja ska hem och sommar jobba i Sverige.. Kan ju va bra m boende då :) Har suttit i telefonkö hela frmiddan och ordnat om alla räkningar till autogiro vilket blir lättare för mig där och även bett skolan om att fixa mina betyg till engelska. Vet ej än vad jag ska jobba med men Vanessa som jag ska bo med bor i Limerick med hennes killpolare Damien och hon kände en sjuksköterska som hon skulle höra runt med lite då jag har undersköterskeutbildning.

Skulle det inte funka så har jag ju inte gått miste om något. Har ju lägenheten kvar och allt.  Fucking awesome =)
Super lycklig.. skönt med helg dessutom.. ha en bra helg alla XXX YouSoFine XXX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0