Jossans födelsedag

Idag fyller man 21 år men än finns de hopp om livet=) Värdelöst och fylla på en måndag bara men fira mig så det räckte och blev över i fredags samt hela släkten här igår , kommer väl bli fireri på fredag kväll då jag anlänt mig till limerick oxå... men idag som sagt vad hittar man på då?? syster yster skulle bjuda mig på middag@bluemoonbar men visade sig att det endast hade öppet tis-lördag ala` carte ... så får bli torsdag kväll istället.


Så himla mycket snö det är då,, man blir inte direkt sugen på &dra ut .. måste egentligen åka t östh o packa men blir väl sista dan som vanligt.. ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: linaa

Grattis älskade vän!

2009-02-23 @ 12:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0