Jobbar natt

Jobbar med en tjej som  flytta ner till Frankrike när hon var 19 år och kom tbax typ vid 36 års ålder.. Börjar känna nu om jag  ska  iväg på ett hej dundrande äventyr så e det nu som gäller. Vill men vad händer om jag ångrar mig ? Jag kan ju bara vara hemma en sväng sen vill jag iväg till nästa ställe osv, Faan!! Går bara och tänker på det dag ut och dag in. Folk tycker verkligen att jag ska ta chansen och dra ,tror visserligen att jag kommer ångra mig om jag inte gjört. vilket fall som helst ska jag till irland i slutet av månaden. visar sig hur länge jag stannar. träffa endå en människa sista dagen jag var där som jag kanske kan bo hos men sitter ju på en lägenhet nu mitt upp iallt. Det e det enda som håller mig kvar annars hade jag ju redan varit där. nä men hej & hå de här går bara inte, nått måste jag göra och det e snart. Får uppdatera mera sen.. ska smida planer med vanessa innan man kan ta tjuren i hornen, kanske? finns det ett sådant uttryck ?? ;)

jaja märks att jag börjar bli trött , som jag tidigare skrev blir jag verkligen hel korkad av att jobba natt .. typ goddag yxkaft om någon pratar med mig. ska ösa i mig kaffe nu. eftersom lina så gulligt lagt upp min fulaste bild så kan väl lika gärna jag göra det oxå.. e väl inge och skymla om hehe bara för och visa hur trött jag e nu...  blev miniatyr självfallet men Lina hon drog ju på med stor bild så skulle ni nu va nyfikna så e de bara och kika in på henns blogg . http://linaabjornemalm.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0