Hemma i Östhammar

Idag har jag arbetat 2 timmar på kobben , 2 timmar lixom helt onödigt men alla andra var på möte så det behövdes någon som vakta de boende =) Har lämnat tbax min kära honda civic till ägaren idag Janne alltså =/ Ska man börja åka buss nu igen elr vaddå, måste skaffa mig en egen bil men de får bli vid ett senare tillfälle. I irland har dom ju vänster trafik, undra om jag vågar köra där ,jaja de visar sig. Imorn var de ju tänkt att mina tjejpolare skulle komma men Lotta skulle jobba och Tessan var pank, känns lite värdelöst ifall bara det blir Lina, jag & jossan som häcker här då jag även inte har någon fungerande tv.. kanske hänger med Jake istället i Alunda, e inte ett dugg sugen på krogen ialf.

På måndag ska ialf Jake bjuda mig på middag & bowling istan, så snäll så =)
nej nu ni ska jag kolla på bert igen.. tack & hej leverpastej

Kommentarer
Postat av: chivone

du m din bert;) ja skulle kommit ja...med elr utan tv har ju youtube haha

2009-02-19 @ 22:39:57
URL: http://xchivonex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0