Helgen......

Fredag fick ju skjus utav Janne hem till morsan&farsan... Drog till Jake runt halv 6 så tog vi 20över6 bussen in till uppsala. Blev bjuden på middag @ china garden , bowling och en & annan redbullvodka=) Gick till bluemoonbar , inge folk alls. drog till flurran men var för ung enligt vakten, då kom jake på den ultimata ideen att vi promt skulle planka in över ett skyhögt stängsel , ja tyckte ideen var bra. klättra upp ,fastna m jackan och drog på vurpa när jag landa haha ont i hela kroppen men jag får skylla mig själv men in kom jag=) var mycket mer folk på flurran men gick tidigt för att åka hem men somna hemma hos jon-jakes bror. Lördag:Jobba på hemtjänsten mellan 15-22 tog sen bussen till alunda. Tog en öl me jake,fille,gille o grape.... hmm,vilka historier dom berätta då, Grape hade t,ex åkt ner till Malmö för 6års sedan för att se en efterlängtad fotbollsmatch men heilar i tvkameran de första han gör så poliserna kastar ut han. Fick sitta på macdonals sedan åka 70mil hemigen..vilken dåre... & Gille har börjat med någon konstig grej att när han väl är ute o går så stannar han upp och bara är i 3-4minuter och bara står där.. hursomhelst gille gick hem runt halv1 och tacka för sig & skulle då ut&ställa sig någonstans haha=) kul nästan jämt. Jag bestämde mig ialf gåhem & sova men innan de öppna jake sitt hjärta kan man ju säga hehe visserligen var han full men trodde verkligen bara vi var kompisar.. Tänker inte bli nå ingående gällande det men. Snart kommer hela släkten hit och ska fira lilla mig som fyller år, imorn egentligen HELA 21 ÅR , Tror man bara mår bättre&bättre efter ju äldre man blir, kan ju ialf hoppas på de=) hare bra XXX Yousofine XXX

Kommentarer
Postat av: linaa

haha ja har oxå vurpa o slagit mig för att ta mig in på flurran men då va jag typ ... hmm... 18år. haha. vricka i alf foten då haha...

kommer skana dig hjärtat!! puss

2009-02-22 @ 21:56:09
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0