Framme i Irland

Japp,Da var man framme i Limerick irland, Flygresan gick bra, en kille vid namn Johan borja snacka m mig pa flygplatsen & det var fria saten pa planet sa vi satt bredvid varandra & snacka pa sa vis gick resan valdigt fort. Hur som helst sa landa vi runt kvart i 1 irlandsktid och min buss t limerick gick inte forans kvart over 3 & den buss resan var den jobbigaste jag varit med om tror jag.. var framme kvart over 8.Akte en buss som hette jjh kavanagh och jag visste inte riktigt vart jag skulle hoppa av sa jag hade bett vanessa ga pa bussen & gapa Jossan ifall jag inte klivat av men min buss var sen sa det hann komma en innan sa hon hade gatt pa den bussen&gapa jossan som en jakla dare fast fel buss .haha  Har lart kanna vanessasrums kamrat Damien lite grann nu, ska ju bo med han sjalv en vecka nar vanessa aker hem. Vid 10 tiden igar akte vi hem till ciara dar 3 andra tjej kompisar var. drack vin och & korde i have never... tog taxi ner till Flannery's, en pub som var full smetad med fulla frakniga irlandare, var pa en nattklubb som hette ikon,  gick hem runt halv 3 motte en grabb pa vagen o han trodde han skullekunna fixa jobb at mig pa den dar puben Flannerys och den var verkligen grym, hoppas hoppas, haller pa o gor en cv nu annars och ska soka alla andra jobb som gar pa mandag..  i irland e de rugby som galler & idag spelar irland-england, vinner Irland kommer de bli helt galet ikvall.. Uppdaterar mera sen  bye bye xxx yousofine xxx

Kommentarer
Postat av: linaa

Kom hem ja saknar dig:)

2009-02-28 @ 19:05:14
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/
Postat av: yvonne söderlund

hej, min tokfia!

Skönt att höra att du är framme i alla fall! Jobb på en pub låter väl inte som det jag skulle önska att du fick, men som vanligt lär du väl inte bry dig om vad jag tycker.Hoppas bara att du är rädd om dig.Bert var in och fika nyss så han hälsar också till dig!Han ska åka till Kanarieöarna och fira sin 70-årsdag på onsdag.Hoppas höra s snart igen. Kram mamma

2009-03-01 @ 17:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0