Finally

Har försökt komma in på internet i en halvtimme nu och tror du inte på fan att det har varit nå vajsing på hela nätet från uppsala till Östhammar så nu går de skit seegt.... suvuränt va. Idag har jag varit på banken i omgångar och försökt reda ut var mina pengar har tagit vägen och det visar sig att jag har legat minus sedan länge och det har bara ökat men Janne har varit här och kikat på kontouttragen och det stämmer inte överns med bankens.  får väl ta en tripp ner dit imorn igen.. drygt. Har städat hela lägenheten idag och det gick fort som in åt helvete, var tvungen att ha de klart innan Janne kom för han brukar alltid tycka jag har så stökigt =) Har inte hunnit med så mycket mer faktiskt.. Nästa onsdag ska vi fira Lotta och även mig lite i förväg då vi ska till Patrica i Sthlm på middag o lite galej .woop  . Vi får halva priset hela kvällen det e ju juste :)


Sitter och kollar på halv 8 hos mig nu på tv4Funderar på vad man själv skulle laga om man hade varit med i programmet..Tycker det e rätt kul och laga mat egentligen men bara till mig själv får då slipper man skämmas om de inte blir nå bra.  Ska försöka komma i säng i tid i kväll så jag kommer upp i tid även imorn för att ut och gå tänkte jag .  alrighti then tja tja  YOUSOFINE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0