Trött som fan


Känner mig helt slutkörd.. Börjar lite smått lessna på & jobba alla dessa förbannade helger... Var helt slut i bena igår efter att ha jobbat 13 timmar och det e ju inget direkt stilla sittande jobb man har. Skönt att man sluta 1 idag ialf.. Skulle behöva städa som vanligt men känner mest för att lägga mig i sängen.. ska upp klockan 06.00 imorn igen o jobba=( ledig tisdag ialf. Sista april närmare sig med stormsteg oxå... denna sista april ska bli av den lugnaste sorten ever men hoppas på att de blir kul endå.. men de tror jag, ska ju umgås med älskade Lina och Malin samt några kompisar t Lina från nyköping så blir nog trevligt...  blir nog en sväng till uppsala på tisdag, skulle vilja köpa någon läcker klänning, solbrillor måste ja skaffa oxå. Bara det blir fint väder på torsdag annars e ju hela sista april förstörd.


Chivone den råttan http://xchivonex.blogg.se/ drar ju t ayia napa snart,,, vill oxå dra... tänkte ha lite semester sista veckan i maj och de 2 första veckorna i juni för sen ska man ju jobba hela långa sommarn... aja e för trött för att skriva nå intressant här idag, blir bara massa trams så sätter stopp nu.. 


Kommentarer
Postat av: vanessa

Jag ska till ayia napa i sommar me mimi, da far du hanga pa! Hennes polare ( hazel, du traffa henne pa festen ) ska dit over sommaren!

2009-04-26 @ 16:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0