ledig imorn=)

men det e den enda ledig dagen för sen e de lika dant igen.. Jobb hela helgen samt under veckan& självklart nästa helg med.. men gud vad med pengar jag kommer få=) arbetat halvdag på hemtjänsten idag för ska till vårdcentralen i Gimo kvart i 3&snacka lite skit. Efter de blir de alunda, ska ha en pyssla om mig själv 

kväll, sola , fixa naglar bland annat för tidigt på torsdag morgon ska jag in&möta lina o malin förstårs.


Lästa i tidnigen att det e trendigt att vara nykter.. då lär ju jag vara först ut på & vara trendig imorgon ialf=)
Ska åka till barcelona elr paris snart med vanessa.. ska bli coolt.


nej nu måste ja packa ihop en massa saker innan jag måste åka.. ha en bra valborg hej hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0