Jobbar hemtjänst ida

Var på tillsyn och en äldre man idag, han sa att du e mig en glad tjej du, inte kan du ha några bekymmer i livet va?? - om han bara visste... tur att jag kan hålla humöret uppe i allt elände endå.. man har väl lärt sig med åren. =) känns faktiskt rätt hyfsat idag, solen skiner och de gör mycket för mig, hade turen o vara ute på landet nu dessutom. älskar o va ute o snurra bil , lyssna på musik , hoppa av och titta till de äldre här o där. Fick blommor av syrran när hon var här, liljor. luktar så gott nu i lägenheten när man kommer in än annars , i all röklukt som sitter kvar i väggarna sen den senaste hyresgästen. slutar kvart i 4 idag, åker t alunda direkt efter.. träffa jake o lina senare på kvällen..


chivone skulle komma hem i sommar oxå tyckte jag ja hörde??? det måste hon göra ialf tycker jag.
saknar dig mycket. alla mina bästa minnen är med dig. fan så kul vi har haft du&jag.  hitta på en ännu äldre bild på oss tror jag än den i happsta , cityfesten när vi avr 15-16 typ=)
puss på dig



xxx yousofine xxx


Kommentarer
Postat av: chippen

baby:) vikket snygging kort;)hoppas du mår bättre snart,ja går oxå & tjötar hos en tant,så nångång ska man väl må bra! Önskar man va runt den åldern igen då vi kunde skita i allt! Love u babe

2009-04-25 @ 14:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0