jahaja

vilken gullig kommentar du skrev på bloggen här mamma=) älskar dig med..

Har jobbat idag, vid halv 3 kom det 2 grabbar och hade allsång för de gamla, vilken entusiasm och livsglädje ena karln hade då,önska man hade sådan livsglädje själv,  han flög fram o tbax och gav micken till de äldre som gapa mandelblom , katt fot och blåviol elr hur den nu går. sjöng lite jag med... ja jäklar du gosse, vilket drag.

Gick sedan och pratade med en människa, ska dit och prata igen på tisdag,sedan kanske jag ska få prata med en läkare... hon fråga vad jag egentligen vill med mitt liv , jaa vad ere jag vill? jag vill må bra... frågan e oxå, dricker jag för att jag mår dåligt elr mår jag så dåligt att ja dricker...problemet e ju bara att de spårar när jag väl dricker, har ju inge problem med att hålla mig ifrån alkohol.  hmm ja? måste lära mig att trivas med mig själv tror jag.

skulle egentligen vara ledig imorn , men 5 minuter innnan ja skulle gå hem kom britt-marie och fråga om jag kunde jobba på hemtjänsten imorn så det e väl lika bra de.. kommer vara ledig 6 dagar denna månad.. kommer bli rik=) vad ska jag göra för pengarna då tro?? jag super upp dom tror jag, jo det gör jag.. =) nej då skämt&sido,inte en krona mer på sprit.  skulle vilja åka till Thailand igen, elr min dröm.. Hawaii kanske.... kommer få 12.000 tbax från skatten oxåå. wiihooo!!

fick elräkning idag med, de senaste har ju varit på 2.200 , 1.600 , 800 men nu varen på 212 kr, yes fest! ännu mer pengar över. mindre än 2 månader kvar innan min älskade vän vanessa kommer hem.. saknar dig så mycket. kanske ska möta upp henne i barcelona i början på juni.. tack för mig hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0