helgen t ära då

var väl inte den mest lyckade helgen får jag väl påstå men mja, så farligt var de väl inte men vissa andra verkar ju promt tycka de... Perra fyllde 25 så var och grilla i Årsta hemma hos Joel, dem hade bokat relaxen som möjligtvis låg i svartbäcken?? var grymt trevligt innan vin satte våran fot på bluemoon, därefter e det lite hipp som happ, tål verkligen inte sprit, blir helt vilse i pannkakan.. men det man inte minns har inte hänt?? japp, kör på de ja=/  det värsta e att jag alltid lyckas strula till de med dom människorna jag tycker om och bryr mig mest om men kan ju inte göra något ogjort, utan bara försöka bättra mig... jag har ialf bestämt mig nu & det känns bra. lördagen jobb mellan 15-22 , hade lugna gatan sedan, kände att jag förtjänade de efter gårdagens härjande. Syster, jimmy o meja var på besök igår ialf.. åt pizza o hade de trevligt, hakade sen på till Alunda, Var ute på kvällspromenad med jake i skogen o lyckades doppa fossingen i en bäck så fick gå plask blöt hem, mja värre saker har man väl varit med om=)jobbat idag måndag , hade en grabb som gick praktik med mig på eftermiddan, vet inte om ja e den bäste på o visa runt men men han var duktig. Jobb imorn med.


Vill ha sommar nu direkt på rot, då känns de mesta frid och fröjd ialf.. om inte varmt och skönt ialf.
nej nu ska jag se på that 70`show.. lite bilder från helgen och på födelsedags grabben såklart, t vänster!! grattis än en gång....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0