Har solat hela dan

Det blidde ju schysst väder endåå.gck över t jake runt 11 i morse, han mådde tok dåligt& jag tyckte det var så kul då jag inte hade krökat & mådde toppen.. tvingade i han en öl som han hade kvar sedan gårdagen och gjorde mat åt han och vips så mådde han bra sedan.. Jöngren kom förbi runt 12 och dom börja dricka redan då.. jag låg o softa i solen& drack juice fram t 5 tror jag, gick sedan ner t baren o åt pizza... Lina kom hem från jobbet runt 7 så har varit hos henne o snackat skit tills nu. tog 20 över 10 bussen hem från alunda.  Lär väl gå i säng snart om man ska palla gå upp om drygt 6 timmar. jobb 7.00-20.00 , känns jävligt tungt nu när man tänker på det men går fakiskt bra när man väl är där.  god natt hej hej xxxYOUSOFINExxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0