.............

jaha igår orkade jag ingenting, inte ens äta, idag ska jag ut och gå & rensa tankarna. sen ska jag sova för kvällen fast klockan e väl bara 4,tänkte att ja skulle åka t alunda men vill ingenting förtillfället. har för övrigt bokat en tid hos en kvinna ja gick o prata med i somras , tror de e det jag behöver.. prata ut.

satt o räkna i min kalender och de här e nog min åttonde helg i rad som jag jobbar, med irland då förstås, jobbar helgen som kommer oxå men e nästan glad över de. längtar faktiskt t sista april, men vet du vad Lina, det blir nyktert för mig.. men vi ska väl kunna ha skoj ihop endå.??=)


gör jag som ja alltid gjort blir de ju som de alltid blivit , så dags för förändring nu.synd bara att man inte kan vrida tbax klockan o bli typ 14-15 år igen. dags för min promenad nu så jag kan vika i säng sen.. hej hej

Kommentarer
Postat av: chippen

nämen...ett happsta kort:)

2009-04-22 @ 01:46:41
Postat av: Jossan

Jag ska hålla mig till mina goda föresatser mammsen=)

2009-04-22 @ 17:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0