Är hemma hos mamma&pappa

har gått upp kl . 06.00 sedan i måndas och nu när man äntligen får sova ut ere ju självklart att det inte går. Igår var Lina http://linaabjornemalm.blogg.se/ och jag ute och gick med alla hennes vovvar... sen handla vi chips& kolla på grannfejden samt tjock&stolt. Lina hjälpte mig även med ett kollage där vi lagt upp gamla bilder på henne o mig. Var bilder som jag inte sett på hur länge som helst men så här ser de ut. bara fest bilder=) Funderar på vad jag ska hitta på idag när man är ledig o allt. pengarna kommer på måndag,vilket e värdelöst o hursomhelst så kommer de bara räcka t hyran i runda slängar då jag var i irland förra månaden så de spelar ju ingen roll mena ja.

Jake och några polare hade ju partaj igår så kanske ska gå och härja på han nu på morgonen.
aja, jobb hela helgen sen då& nästa helg med. Skulle de inte bli varmt idag i helgen? antar att de e skit väder idag och strålande sol imorn när man arbetar.. brukar vara så .nej  nu ska jag äta frukost hej hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0