Äntligen ledig..

Ska bli så fruktansvärt skönt& sova ut imorn... va så trött imorse så hade tydligen glömt&låsa dörren. Kunde blivit av med data&hela rubbet.. aj aj. Funderar på vad jag ska göra idag... behöver åka in t stan men känns drygt.Tänkte åka&träffa jake men han har sitt ex boende där tills på torsdag så hoppar de.. får väl åka&umgås med mamsen o pappsen då. Lina jobbar till sent ikväll har jag för mig. har försökt byta bort min tur på onsdag som jag jobbar men har inte varit de lättaste men nu har snälla cim tagit på sig att jobba eftermiddan åt mig& jag förmiddan så jag kan gå mötet som planerat. tack tack!!   jaha nu vart jag inte ledig imorn.. britt-marie ringde  precisoch fråga om jag kunde jobba imorn o jaa, det e väl bara o göra de..  då får jag väl strunta i stan elr alunda med då o gå o lägga mig svin tidigt ikväll med om jag ska orka.



Xxx yousofine xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0